jueves, 10 de mayo de 2007

Alimentar la publicitat


Un bufet d’advocats de Chicago ha posat en marxa una curiosa estratègia per captar nous clients: dos suggerents cossos seminus d’un home i una dona flanquegen un missatge publicitari que resa “La vida és curta, divorcia’t”, acompanyat del nom del despatx i el telèfon de contacte.
A la publicitat ja gairebé està tot inventat, però les agències han de continuar buscant, sigui com sigui, l’atracció dels espectadors. Darrerament, hem assistit a diversos episodis publicitaris “polèmics” que han aparegut als mitjans de comunicació. Podem recordar, com el més recent, el suposat assetjament al que sotmetien tres homes a una noia a una campanya de Dolce & Gabanna. I avui, ens hem aixecat amb la notícia al diari d’aquest bufet d’advocats de Chicago que fomenta el divorci per aconseguir més clients. Amb aquest tipus de tàctiques, s’amaga un nou estil de fer anuncis que està demostrant ser tremendament eficaç. S’aprofita el ressò mediàtic que se li dóna a qualsevol cosa que, suposadament, transgredeix el sistema, i el que era un simple espot televisiu o una tanca de carrer, passa a ser el tema del dia i a estar en boca de tothom. Sens dubte, tot un triomf per a l’agència publicitària que l’únic que busca, al cap i a la fi, és donar a conèixer el producte del seu client.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hi haurà un dia en que aquestes campanyes seran una cosa normal i ja no cridaràn l'atenció dels mitjans. A veure que s'inventaràn llavors els nostres veïns de publicitat...

Lluc Salellas i Vilar dijo...

ep,...el pitjor de tot plegat és el culte al cos fals, sintètic, postís i enpastillat. LA PUBLICITAT fa fàstic, sobretot si fa apologia de coses profundament reaccionàries.

salut,..per cert, des que hi ha aquest anunci he decidit que em casaré pels temps dels temps.---

Anónimo dijo...

llegir tot el bloc, bastant bo